یکشبه 18 خرداد 1404

 

 

 

فاطمه عبدالهی مسئول دفتر مدیریت پشتیبانی و رفاهی

31325554 

 31325684

 

 

**************************************************************************************************************

 

شرح وظایف :

 

1- تنظیم برنامه های روزانه، جلسات، ملاقات ها، سفرها و بازدیدها

 

2-دریافت، ثبت و تحویل کلیه نامه ها، مستندات و مکاتبات داخلی و خارجی

 

3- پیگیری تایپ نامه ها و مستندات مورد نیاز

 

4-جمع آوری استخراج اطلاعات و سوابق مورد نیاز

 

5-پاسخگویی به تلفن ها و مراجعان مربوط

 

6- پیگیری مکاتبات ارسالی و دریافتی تا حصول نتیجه

 

7- نگهداری و حفظ کلیه اسناد و مدارک براساس ضوابط و دستور العمل های مربوطه و میزان محرمانگی آنها

 

8- گردآوری اطلاعات و نتایج اقدامات انجام شده در خصوص موارد ارجاعی

 

9- آگاه نمودن اعضای شرکت کننده در نشستها و کمیسیون های مرتبط با واحدهای امور مالی و تنظیم وقت نشستها