یکشبه 18 خرداد 1404

 

 

 

 

معرفی امور قراردادها

 

 

   
فرشاد قربانی کارشناس قراردادها 31325587

 

 

   
     

 

 

   

سمیه نگارستانی

کارشناس قراردادها 31325587

 

 

   

 

   

 

 

   

 

   

*********************************************************************************************************************

 

شرح وظایف :

 

 

1- تهیه و تنظیم قراردادهای یکسان بصورت فرمت استاندارد و اخذ تاییدیه های مالی و حقوقی بابت فرمت کلی

 

2- بررسی و اعلام نظرات کارشناسی در خصوص قراردادهای ارسالی از واحدها و مطابقت قراردادهای پیشنهادی واحدها با موازین حقوقی و مالی و غیره

 

3- تهیه و تنظیم بانک اطلاعاتی قراردادها و استخراج و ارائه آمار در خصوص قراردادهای منعقده (مناقصه‌ها/مزایده‌ها)

 

4- تهیه چک لیست کنترل کلیه اسناد مناقصه/مزایده، توزیع اسناد مناقصه و مزایده و تشکیل جلسات توجیهی

 

5- اصلاح فرآیندهای مناقصه و مزایده بر اساس قوانین، مقررات و آئین نامه و آموزش و اطلاع رسانی به واحدها

 

6- صدور مجوز مناقصه و مزایده و صدور دعوتنامه جهت اعضاء کمیسیون و مناقصه گران و اعضای کمیته فنی و بازرگانی

 

7- برگزاری مناقصه عمومی، محدود و مزایده

 

8- تشکیل جلسات کمیسیون مناقصه /مزایده جهت بررسی اسناد و تعیین برنده با مناسب ترین قیمت پیشنهادی

 

9- ارائه راهنمایی های لازم به رابطین واحدها.

 

10- تجزیه و تحلیل داده ها و تعیین قیمت پایه جهت خدمات قابل واگذاری

 

11- اظهار نظر نسبت به پیش نویس قراردادهای خرید اقلام عمده و فعالیت های خدمات عمومی و پشتیبانی و رعایت جنبه های حقوقی و تضامین آنها

 

12- بررسی دلایل توجیهی و اسناد ارسالی از واحدها جهت برگزاری مناقصه و هماهنگی های لازم در رابطه با تشکیل جلسات آن ها

 

13- تنظیم پیش نویس قراردادها ، هماهنگی، نظارت وکنترل جهت انجام تشریفات مربوط به انعقاد قراردادها و ارسال جهت تائید مراجع ذیربط

 

14- بررسی و اعلام نظرات کارشناسی در خصوص قراردادهای ارسالی و مطابقت قراردادهای پيشنهادی واحدها با موازين حقوقی و مالی و غيره

 

15- کنترل اعتبارات قراردادها از نظر تأمین اعتبار قبل از برگزاری مناقصه

 

16- ایجاد هماهنگی و اقدامات لازم جهت برگزاری جلسات مناقصات طبق ضوابط

 

17- بررسي شرايط اختصاصي و عمومي مناقصات و مزايده ها جهت واگذاري امور به پیمانکاران واجد الشرايط

 

18- انجام اقدامات لازم جهت عقد قرارداد نهایی پس از تائید مراجع ذیربط و ارسال به واحدهای تخصصی مرتبط

 

19- ارائه راهنمايی های لازم به ناظرين و توجیه پیمانکاران از لحاظ شرایط و مندرجات قراردادها

 

20- ایجاد هماهنگی و کسب تائید لازم از متولیان مالی در خصوص صورت وضعیت مالی قراردادها و شرایط پرداختهای مالی

 

21- انجام پیگیری­های لازم مربوط به فسخ ؛ خاتمه قرارداد ، حل اختلاف و تعدیل

 

22- تهیه گزارشهای موردی و دوره ای جهت ارائه به مراجع ذیصلاح

 

23- صدور تمامی مجوز های لازم از برگزاری تا عقد قرارداد، تمدید، افزایش، فسخ و غیره

 

24- انجام کلیه مراحل مربوط به قراردادهای مدیریت پشتیبانی

 

25- راهبری سامانه تدارکات الکترونیک دولت

 

26- راهبری سامانه قراردادهای دانشگاه

 

27- ثبت نامه های پیشخوان ارباب رجوع

 

28- تنظیم آگهی مناقصات و مزایدات جهت درج در روزنامه

 

29- انجام امور مربوط به مناقصات و تعدیل قراردادهای امور تهیه، طبخ و توزیع غذای مراکز تابعه دانشگاه

 

30- تهیه چک لیست کنترل کلیه اسناد مناقصات امور تهیه، طبخ و توزیع غذای مراکز تابعه دانشگاه

 

31- تهیه چک لیست کنترل مستندات تعدیل قرارداد های امور تهیه، طبخ و توزیع غذای مراکز تابعه دانشگاه

 

32- تهیه و تنظیم بانک اطلاعاتی قراردادها و استخراج و ارائه آمار در خصوص قراردادهای امور تهیه، طبخ و توزیع غذای مراکز تابعه دانشگاه

 

33- هماهنگی جهت برگزاری جلسات کمیسیون ترک تشریفات مناقصه /مزایده جهت بررسی اسناد

 

34- ابلاغ صورتجلسات کمیسیون ترک تشریفات مناقصه/ مزایده به واحدهای تابعه جهت انعقاد قرارداد با شرکت/شخص برنده 

 

35- ارائه راهنمایی های لازم به رابطین واحدها

 

36- پیگیری فرآیند انجام مناقصات و قراردادها به صورت فیزیکی و سامانه تدارکات الکترونیکی دولت