یکشبه 18 خرداد 1404

 

 

 


 معرفی اداره رفاه

 

 

 

 

   
نجمه جعفری زاده کارشناس اداره رفاه 31325578

 

 

   
ایران محمودی کارشناس اداره رفاه 31325939

 

 

   
یعقوب سلیمانی کارشناس امور ورزشی 31325608

 

 

   
سیدمصطفی مومنی کارشناس امور بیمه  31325553

 

 

   
محمد امیری شمسی کارشناس امور بیمه 31325572

 

 

   
معصومه جعفری زاده کارشناس امور بیمه 31325583
 

 

 

 
نگار بهارستانی کارشناس امور بیمه 31325580
     

 

 

***************************************************************************************************************

 

شرح وظایف :

 

 

 

شرح وظایف کارشناسان اداره رفاه

 

1- هماهنگی و اقدام در مورد پرداخت سرمایه عمر و حادثه کارکنان شاغل و بازنشسته، کمک هزینه های ازدواج و فوت

 

2- اعطای تسهیلات بانکی به کارکنان

 

3- انجام امورات رفاهی مربوط به اسکان در دفتر نمایندگی تهران

 

4- پرداخت جوایز استعدادهای برتر فرزندان کارکنان

 

5- انجام امورات مربوط به تهیه و توزیع شیر و پرداخت حق لباس پرسنل واجدالشرایط

 

6-ایجاد تفاهم نامه سفرهای زیارتی و سیاحتی، تفاهم نامه فیمابین فروشگاهها و ...

 

7-هماهنگی با مراکز خرید جهت انعقاد تفاهم نامه

 

 

 *** امور منازل سازمانی ***

 

1- ثبت نام وتشکیل پرونده متقاضیان منازل سازمانی

 

2- بررسی مدارک ومستندات متقاضیان منزل سازمانی

 

3- پیگیری تشکیل کمیته مسکن

 

4- پیگیری مصوبات کمیته مسکن

 

5- نظارت براجرای آیین نامه نحوه واگذاری منزل سازمانی

 

6- پیگیری عقد قرارداد واگذاری منزل سازمانی فیمابین فردمتقاضی ودانشگاه

 

7- پیگیری به موقع تخلیه منزل سازمانی

 

8- پیگیری امور تعمیرات منازل سازمانی

 

9- پیگیری و انجام کلیه امور محوله مربوط به منازل سازمانی

 

10- برنامه ریزی و نظارت بر تعمیرات منازل سازمانی

 

11- نظارت بر اجرای مفاد قرارداد و آیین نامه نحوه واگذاری منازل سازمانی

 

12- نظارت و بازدید مستمر از منازل سازمانی

 

13- تهیه و تنظیم بانک اطلاعاتی منازل سازمانی

 

14- انجام سایر امور محوله درحوزه وظایف سازمانی مربوط به منازل سازمانی از سوی مقام مافوق

 

 

* ** امور مهدکودک ها ***

 

1- پیگیری برگزاری مزایده مهدکودک ها

 

2- نظارت بر عملکرد مهدکودک ها بر طبق مفاد قرارداد

 

3- نظارت وپیگیری مسائل ومشکلات مهدکودک ها

 

4- نظارت وبازدید مستمر ازمهدکودک ها

 

5- رسیدگی به مشکلات و نارضایتی های همکاران ازمهدکودک ها

 

6- انجام سایر امور محوله درحوزه وظایف سازمانی مربوط به مهدکودک ها از سوی مقام ما فوق

 

 

*** امور مهمانسراها ***

 

1- پیگیری و انجام کلیه امور محوله مربوط به مهمانسراها

 

2- برنامه ریزی و نظارت بر تعمیرات و تجهیزات مهمانسراها

 

3- نظارت و پیگیری مسائل و مشکلات مهمانسراها

 

4- نظارت و بازدید مستمر ازمهمانسراها

 

5- برنامه ریزی وساماندهی متقاضیان اسکان برحسب تاریخهای درخواست

 

6- مکاتبه معرفی کارکنانی که متقاضی اسکان در مهمانسراهای دانشگاههای کشور می باشند

 

7- نظارت وبرنامه ریزی اسکان سامانه رزرو مهمانسراهای کشور

 

8- انجام سایر امور محوله درحوزه وظایف سازمانی مربوط به مهمانسراها از سوی مقام ما فوق

 

 

*** سامانه رزرو غذا ***

 

1- پیگیری ثبت رزرو غذا کارکنانی که متقاضی ناهار جهت اضافه کار خارج از وقت اداری

 

2- پیگیری ثبت رزرو غذا کارکنانی که بصورت مأموریت متقاضی ناهار می باشند

 

3- پیگیری ثبت رزرو غذا کارگاهها و همایشها

 

4- بررسی و تأیید غذا متقاضیان

 

5- پیگیری مشکلات و نارضایتی­های کارکنان از کیفیت و نحوه توزیع غذا

 

6- انجام سایر امور محوله در حوزه وظایف سازمانی مربوط به رزرو غذا از سوی مقام ما فوق

 

 

 

شرح وظایف کارشناس امور ورزشی

 

1- بررسی نیازمندی­های آموزشی کارکنان و فراهم آوردن امکانات لازم برای اجرای برنامه های آموزشی ورزشی جهت کارکنان و فرزندان کارکنان

 

2- مسئولیت فنی و اجرایی مسابقات و نظارت بر حسن اجرای برنامه ها

 

3- برگزاری مسابقات و اعزامها در سطح وزارتخانه و ...

 

4- نظارت و برنامه ریزی جهت استفاده از سالن های ورزشی دانشگاه و مراقبت از تجهیزات ورزشی موجود

 

5- نظارت و ساماندهی مدرسه فوتبال شهدای دانشگاه

 

6- کلیات ورزش همگانی: انتخاب و عقد قرارداد با مربیان، برنامه ریزی کلاس ها، مسابقات دوستانه و اعزام ها، تعیین سرپرست، برنامه ریزی خریدها، تنخواه و ...

 

7- پیگیری امور مربوط به هزینه رفاهی و ورزش واحدهای تابعه دانشگاه

 

 

شرح وظایف کارشناسان امور بیمه  :

 

 

1- پیگیری ، انتخاب و ارتباط با رابطین بیمه ای واحدها جهت پیگیری امور بيمه ای

 

2- انجام امور اجرایی و اداری خدمات بیمه تکمیلی کارکنان

 

3- مراجعه و هماهنگی با واحدها، سازمانها و نهادهای ذیربط جهت انجام امور بیمه ای کارکنان

 

4- نظارت بر عملکرد شرکت و مجری بیمه ای و نظارت بر نحوه ارائه خدمات کلیه بیمه نامه ها

 

5- ارائه پیشنهاد و راهکار در خصوص مسائل حوزه مربوطه بخصوص در جهت ارائه خدمات در بستر اینترنت (ارتقای ماژول بیمه ای)

 

6- انجام سایر امور محوله در حوزه وظایف سازمانی از سوی مقام مافوق

 

7- تهیه نمودار جریان فرآیند برگزاری مناقصه و ارسال به رابطین بیمه در واحد ها

 

 

***مناقصه تجمیع امور بیمه ای ***

 

 

1- جمع آوری اطلاعات مورد نیاز از معاونت بهداشتی ، معاونت درمانی ، مدیریت توسعه و سرمایه انسانی ، مدیریت آمار و فناوری اطلاعات ، مدیریت امور مالی ، مدیریت منابع فیزیکی و طرح های عمرانی ، اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث

 

2- ارسال نامه اعلام موافقت در خصوص تجمیع امور بیمه ای به دانشگاهها

 

3- جمع آوری اطلاعات مورد نیاز از دانشگاههای متقاضی شرکت کننده در تجمیع امور بیمه ای

 

4- بارگزاری اطلاعات دریافت شده از دانشگاه ها ، معاونت ها ، مدیریت ها و ..... در دفترچه های شماره 1 و 2

 

5- ویرایش اطلاعات اسناد مناقصه بر اساس آخرین تغییرات از سوی بیمه مرکزی و شرایط پیشنهادی دانشگاه و تائید مشاور امور بیمه ای

 

6- خرید ، بررسی و تائید بیمه نامه ها ( توسط مشاور امور بیمه ایی ) بر اساس اسناد مناقصه و بیمه نامه های صادر شده توسط برنده مناقصه

 

7- اعلام مراتب به حسابداری به منظور پرداخت حق بیمه ها بر اساس اسناد

 

 

***بیمه تکمیل بر درمان کارکنان*** 

 

1- پیگیری ثبت نام پرسنل(کارکنان، طرح ، هیئت علمی ،رزیدنت ها ، phd ) و افراد درجه یک (پدر ، مادر ، همسر ، فرزند) ، تائید مسئول حقوق و دستمزد واحد و تائید شرکت بیمه طرف قرارداد

 

2- تهیه نمودار جریان فرآیند ثبت نام پرسنل(کارکنان، هیئت علمی ،رزیدنت ها ، phd )و افراد درجه یک (پدر ، مادر ، همسر ، فرزند) و ارسال به رابطین بیمه در واحد ها

 

3- دسترسی به مسئولین حقوق جهت اعمال کسورات حق بیمه

 

4- گزارش گیری از روند مالی ، بیمه شدگان قطعی ، بیمه شدگان در دست اقدام و .... به صورت کلی و به تفکیک هر واحد

 

5- دسترسی به شرکت بیمه طرف قرارداد جهت بارگزاری در سامانه شرکت بیمه

 

6- مغایرت گیری لیست متقاضیان بیمه تکمیل بر درمان با لیست بارگزاری شده در شرکت بیمه طرف قرارداد

 

7- مغایرت گیری بیمه تکمیل بر درمان پایان هر ماه با مسئول حقوق هر واحد  و شرکت طرف قرارداد

 

8- پیگیری، کنترل و نظارت بر چرخش مالی واحدهای تابعه جهت پرداخت حق بیمه ماهيانه شرکت طرف قرارداد و پرداخت خسارت به بیمه شده بر اساس اسناد مناقصه

 

9- تهیه نمودار جریان فرآیند دریافت معرفی نامه مراکز درمانی و دریافت هزینه های درمانی و ارسال به رابطین بیمه در واحد ها 

 

10- تهیه فرمت خام بیمه نامه مورد نیاز بر اساس آخرین تغییرات بیمه مرکزی و شرایط پیشنهادی دانشگاه و تائید مشاور امور بیمه ای

 

11- ارائه گزارش کلیه بند های فوق به صورت مکتوب و به روز

 

 

*** بیمه عمر و حادثه (فوت به هر علت) پرسنل ***

 

1- پیگیری و ارسال لیست اولیه (نیروی انسانی و ...) پرسنل(کارکنان، هیئت علمی ،رزیدنت ها ، phd ) به شرکت بوتیا از اول دی ماه ( به صورت دستی و سیستمی ( از طرف واحد فناوری یا نیروی انسانی)

 

2- ارسال نامه به واحد ها و پیامک به منظور انصراف از بیمه از 15 لغایت 30 دیماه

 

3- مغایرت گیری (حذف لیست انصرافی ها از لیست اولیه) 

 

4- تائید لیست توسط مسئولین حقوق و دستمزد واحد ها از 1 لغایت 5 بهمن ماه

 

5- بررسی لیست تائید نشده توسط مسئولین حقوق در سامانه رفاهی و تعیین تکلیف با هماهنگی نیروی انسانی توسط کارشناسان بیمه و تائید نهایی از 6 لغایت 10 بهمن ماه

 

6- تائید لیست نهائی توسط مسئولین حقوق و دستمزد واحدها از 10 بهمن ماه لغایت 15 بهمن ماه

 

7- کسر حق بیمه عمر و حادثه اختیاری توسط مسئولین حقوق و دستمزد از حقوق اسفندماه

 

8- مغایرت گیری لیست نهایی با لیست حقوق و دستمزد ( کسر شده از حقوق ) از 20 اسفند ماه لغایت 25 اسفند ماه

 

9- دسترسی به لیست متقاضیان بیمه عمر و حادثه به شرکت بیمه طرف قرارداد از 26 اسفند ماه لغایت 27 اسفندماه

 

10- بارگزاری لیست متقاضیان در سامانه شرکت بیمه طرف قرارداد توسط شرکت بیمه ( مجری قرارداد) از 27 اسفند لغایت 5 فروردین ماه

 

11- ارسال بیمه نامه عمر و حادثه اختیاری توسط شرکت بیمه طرف قرارداد از 6 فروردین ماه لغایت 10 فروردین ماه

 

12- کنترل و تائید بیمه نامه عمر و حادثه اختیاری توسط مشاور امور بیمه ای

 

13- پیگیری پرداخت حق بیمه به شرکت بیمه طرف قرارداد بر اساس اسناد مناقصه از تاریخ 25 فروردین لغایت 31 فروردین

 

14- مغایرت گیری حق بیمه با شرکت بیمه طرف قرارداد از تاریخ 1 اردیبهشت لغایت 10 اردیبهشت

 

15- اعلام فوتی و نقض عضو به منظور دریافت غرامت بیمه عمر و حادثه و پیگیری تا پرداخت غرامت

 

16- تهیه نمودار جریان فرآیند ثبت نام پرسنل(کارکنان، هیئت علمی ،رزیدنت ها ، phd ) و ارسال به رابطین بیمه در واحد ها

 

17- تهیه نمودار جریان فرآیند دریافت غرامت فوت و حادثه و ارسال به رابطین بیمه در واحد ها

 

18- تهیه فرمت خام بیمه نامه مورد نیاز بر اساس آخرین تغییرات بیمه مرکزی و شرایط پیشنهادی دانشگاه و تائید مشاور امور بیمه ای

 

19- ارائه گزارش کلیه بند های فوق به صورت مکتوب و به روز

 

 

*** مسئولیت مدنی مسئولین فنی ، رؤسا و مدیران مراکز آموزشی درمانی ، بیمارستان ها و مراکز بهداشتی درمانی***

 

 

1- پیگیری صدور بیمه نامه از مورخ 1 بهمن ماه

 

2- کنترل و تائید بیمه نامه بر اساس اسناد مناقصه و مبلغ حق بیمه توسط مشاور امور بیمه ای

 

3- برنامه ریزی و پیگیری جهت اعلام به موقع اولین گزارش یا اخطاریه شاکی به شرکت بیمه توسط واحد

 

4- پیگیری اخطاریه تا حصول نتیجه و ثبت تمام ابلاغیه ها و اخطاریه ها

 

5- پیگیری ارسال رای نهایی توسط واحد به شرکت بیمه و پیگیری پرداخت خسارت به صورت مکتوب به همراه مفاصا حساب

 

6- تهیه نمودار جریان فرآیند نحوه رسیدگی و پرداخت خسارت و ارسال به رابطین بیمه در واحد ها

 

7- تهیه فرمت خام بیمه نامه مورد نیاز بر اساس آخرین تغییرات بیمه مرکزی و شرایط پیشنهادی دانشگاه و تائید مشاور امور بیمه ای

 

8- ارائه گزارش کلیه بند های فوق به صورت مکتوب و به روز ( اطلاعات شاکی و مسئول فنی و ...، واحد مربوطه ، موضوع حادثه، تاریخ حادثه ، مرحله طی شده، مبلغ خسارت قطعی، تاریخ پرداخت و مفاصا حساب)

 

 

***مسئولیت مدنی جامع کارفرما در مقابل کارکنان و اشخاص ثالث***

 

 

1- پیگیری صدور بیمه نامه از مورخ ا بهمن ماه

 

2- کنترل و تائید بیمه نامه بر اساس اسناد مناقصه و مبلغ حق بیمه توسط مشاور امور بیمه ای

 

3- اعلام خسارت به بیمه گر (5 روز کاری) و به صورت مصداقی و موردی تا پس از صدور اولین رای توسط مراجع ذیصلاح

 

4- دریافت و ثبت گزارش حادثه از لحظه وقوع تا پرداخت خسارت

 

5- پیگیری جهت پرداخت خسارت پس از تحویل مدارک 20 روز

 

6- پیگیری جهت دریافت و تسویه خسارت قبل از صدور رای از سوی مراجع قانونی، چنانچه مسئولیت بیمه گزار توسط مراجع ذیصلاح یا بیمه گر محرز

 

7- تهیه نمودار جریان فرآیند نحوه رسیدگی و پرداخت خسارت و ارسال به رابطین بیمه در واحد ها

 

8- تهیه فرمت خام بیمه نامه مورد نیاز بر اساس آخرین تغییرات بیمه مرکزی و شرایط پیشنهادی دانشگاه و تائید مشاور امور بیمه ای

 

9- ارائه گزارش کلیه بند های فوق به صورت مکتوب و به روز

 

 

***مسئولیت مدنی عمومی برگزارکنندگان تورهای زیارتی، سیاحتی، علمی و ورزشی ***

 

 

1- پیگیری صدور بیمه نامه از مورخ1 بهمن ماه

 

2- کنترل و تائید بیمه نامه بر اساس اسناد مناقصه و مبلغ حق بیمه توسط مشاور امور بیمه ای

 

3- پیگیری ارسال به موقع نامه به همراه لیست پیوست برای بیمه نامه تور ها حداکثر تا پایان روز سه شنبه هر هفته به واحد بیمه

 

4- ارسال و دریافت تائیدیه نامه دریافت بیمه نامه معتبر از شرکت بیمه طرف قرارداد

 

5- دریافت ، بررسی ، تائید و ثبت بیمه نامه های صادره

 

6- تهیه نمودار جریان فرآیند دریافت بیمه نامه و ارسال به رابطین بیمه در واحد ها

 

7- تهیه نمودار جریان فرآیند نحوه رسیدگی و پرداخت خسارت و ارسال به رابطین بیمه در واحد ها

 

8- تهیه فرمت خام بیمه نامه مورد نیاز بر اساس آخرین تغییرات بیمه مرکزی و شرایط پیشنهادی دانشگاه و تائید مشاور امور بیمه ای

 

9- ارائه گزارش کلیه بند های فوق به صورت مکتوب و به روز

 

 

***آتش سوزی و خطرات تبعی اموال و دارایی ها ***

 

 

1- پیگیری صدور بیمه نامه از مورخ 1 بهمن ماه

 

2- کنترل و تائید بیمه نامه بر اساس اسناد مناقصه و مبلغ حق بیمه توسط مشاور امور بیمه ای

 

3- ارسال گزارش آتش سوزی و خطرات تبعی به شرکت بیمه طرف قرارداد (اعلام حادثه، صورتجلسه آتشفشانی، صورتجلسه نیروی انتظامی، در صورت جر گزارش اورژانس، برآورد میزان خسارت به همراه لیست اموال، صورتجلسه کارشناسان بیمه)

 

4- پیگیری تا پرداخت خسارت و دریافت مفاصا حساب

 

5- تهیه نمودار جریان فرآیند نحوه رسیدگی و پرداخت خسارت و ارسال به رابطین بیمه در واحد ها

 

6- تهیه فرمت خام بیمه نامه مورد نیاز بر اساس آخرین تغییرات بیمه مرکزی و شرایط پیشنهادی دانشگاه و تائید مشاور امور بیمه ای

 

7- ارائه گزارش کلیه بند های فوق به صورت مکتوب و به روز

 

 

***مسئولیت مدنی حرفه ای پزشکان و پیراپزشکان***

 

 

1- پیگیری صدور بیمه نامه از مورخ ا بهمن ماه

 

2- کنترل و تائید بیمه نامه بر اساس اسناد مناقصه و مبلغ حق بیمه توسط مشاور امور بیمه ای

 

3- دریافت و ثبت بیمه نامه مسئولیت مدنی حرفه ای پزشکان و پیراپزشکان به تفکیک واحد توسط رابطین بیمه ای و ارسال لیست بیمه نامه های صادره

 

4- تهیه نمودار جریان فرآیند نحوه رسیدگی و پرداخت خسارت و ارسال به رابطین بیمه در واحد ها

 

5- تهیه فرمت خام بیمه نامه مورد نیاز بر اساس آخرین تغییرات بیمه مرکزی و شرایط پیشنهادی دانشگاه و تائید مشاور امور بیمه ای

 

6- ارائه گزارش کلیه بند های فوق به صورت مکتوب و به روز (تعداد کل پزشکان ، تعداد کل پیراپزشکان ، تعداد بیمه نامه های صادره به تفکیک حرفه، رسته ، اعتبار بیمه نامه ، شرکت بیمه ، مبلغ حق بیمه)

 

 

 *** شخص ثالث و حوادث سرنشین و بیمه نامه بدنه خودروهای متعلق به دانشگاه ***

 

1- پیگیری صدور بیمه نامه از مورخ ا تیر ماه

 

2- کنترل و تائید بیمه نامه بر اساس اسناد مناقصه و مبلغ حق بیمه توسط مشاور امور بیمه ای

 

3- تهیه لیست خودروها و ثبت اطلاعات خودرو و بیمه نامه شخص ثالث و بروزرسانی هر سه ماه

 

4- تهیه لیست خودروها و ثبت اطلاعات خودرو و بیمه نامه بدنه و بروزرسانی هر سه ماه

 

5- برنامه ریزی ، مکاتبه به منظور بازدید خودروها و اخذ بیمه نامه از شرکت طرف قرارداد

 

6- بررسی بیمه نامه و پیگیری پرداخت حق بیمه بدنه و ثالث خودرو های سازمان از واحد مربوطه

 

7- پیگیری خسارت حادثه احتمالی از لحظه وقوع حادثه تا دریافت غرامت به صورت مکتوب به همراه مفاصا حساب

 

8- تهیه نمودار جریان فرآیند نحوه رسیدگی و پرداخت خسارت و ارسال به رابطین بیمه در واحد ها

 

9- تهیه فرمت خام بیمه نامه مورد نیاز بر اساس آخرین تغییرات بیمه مرکزی و شرایط پیشنهادی دانشگاه و تائید مشاور امور بیمه ای

 

10- ارائه گزارش کلیه بند های فوق به صورت مکتوب و به روز

 

 

*** بیمه مسئولیت پیمانکاران ***

 

1- پیگیری صدور بیمه نامه توسط پیمانکار

 

2- نمونه بیمه نامه بر اساس اسناد مناقصه و تائید توسط مشاور امور بیمه ای

 

3- تهیه لیست شرکت های طرف قرارداد و ثبت اطلاعات کلیه قرارداد

 

4- پیگیری به منظور دریافت بیمه نامه معتبر از شرکت طرف قرارداد

 

5- بررسی و تائید بیمه نامه پیمانکاران دانشگاه بر اساس چک لیست  

 

6- پیگیری جهت اعلام گزارش حادثه حداکثر پنج روز توسط پیمانکار به شرکت بیمه و رونوشت به مدیریت پشتیبانی

 

7- پیگیری گزارش کارشناس اداره کار و میزان قصور طرفین و ارسال گزارش آن به مدیریت پشتیبانی

 

8- دریافت و ثبت گزارش حادثه از لحظه وقوع تا پرداخت خسارت

 

9- تهیه نمودار جریان فرآیند نحوه رسیدگی و پرداخت خسارت و ارسال به رابطین بیمه در واحد ها

 

10- تهیه فرمت خام بیمه نامه مورد نیاز بر اساس آخرین تغییرات بیمه مرکزی و شرایط پیشنهادی دانشگاه و تائید مشاور امور بیمه ای

 

11- ارائه گزارش کلیه بند های فوق به صورت مکتوب و به روز