معرفی اداره رفاه
|
|
|
|
نجمه جعفری زاده |
کارشناس اداره رفاه |
31325578 |
|
|
|
ایران محمودی |
کارشناس اداره رفاه |
31325939 |
|
|
|
یعقوب سلیمانی |
کارشناس امور ورزشی |
31325608 |
|
|
|
سیدمصطفی مومنی |
کارشناس امور بیمه |
31325553 |
|
|
|
محمد امیری شمسی |
کارشناس امور بیمه |
31325572 |
|
|
|
معصومه جعفری زاده |
کارشناس امور بیمه |
31325583 |
|
|
|
نگار بهارستانی |
کارشناس امور بیمه |
31325580 |
|
|
|
***************************************************************************************************************
شرح وظایف :
شرح وظایف کارشناسان اداره رفاه
1- هماهنگی و اقدام در مورد پرداخت سرمایه عمر و حادثه کارکنان شاغل و بازنشسته، کمک هزینه های ازدواج و فوت
2- اعطای تسهیلات بانکی به کارکنان
3- انجام امورات رفاهی مربوط به اسکان در دفتر نمایندگی تهران
4- پرداخت جوایز استعدادهای برتر فرزندان کارکنان
5- انجام امورات مربوط به تهیه و توزیع شیر و پرداخت حق لباس پرسنل واجدالشرایط
6-ایجاد تفاهم نامه سفرهای زیارتی و سیاحتی، تفاهم نامه فیمابین فروشگاهها و ...
7-هماهنگی با مراکز خرید جهت انعقاد تفاهم نامه
*** امور منازل سازمانی ***
1- ثبت نام وتشکیل پرونده متقاضیان منازل سازمانی
2- بررسی مدارک ومستندات متقاضیان منزل سازمانی
3- پیگیری تشکیل کمیته مسکن
4- پیگیری مصوبات کمیته مسکن
5- نظارت براجرای آیین نامه نحوه واگذاری منزل سازمانی
6- پیگیری عقد قرارداد واگذاری منزل سازمانی فیمابین فردمتقاضی ودانشگاه
7- پیگیری به موقع تخلیه منزل سازمانی
8- پیگیری امور تعمیرات منازل سازمانی
9- پیگیری و انجام کلیه امور محوله مربوط به منازل سازمانی
10- برنامه ریزی و نظارت بر تعمیرات منازل سازمانی
11- نظارت بر اجرای مفاد قرارداد و آیین نامه نحوه واگذاری منازل سازمانی
12- نظارت و بازدید مستمر از منازل سازمانی
13- تهیه و تنظیم بانک اطلاعاتی منازل سازمانی
14- انجام سایر امور محوله درحوزه وظایف سازمانی مربوط به منازل سازمانی از سوی مقام مافوق
* ** امور مهدکودک ها ***
1- پیگیری برگزاری مزایده مهدکودک ها
2- نظارت بر عملکرد مهدکودک ها بر طبق مفاد قرارداد
3- نظارت وپیگیری مسائل ومشکلات مهدکودک ها
4- نظارت وبازدید مستمر ازمهدکودک ها
5- رسیدگی به مشکلات و نارضایتی های همکاران ازمهدکودک ها
6- انجام سایر امور محوله درحوزه وظایف سازمانی مربوط به مهدکودک ها از سوی مقام ما فوق
*** امور مهمانسراها ***
1- پیگیری و انجام کلیه امور محوله مربوط به مهمانسراها
2- برنامه ریزی و نظارت بر تعمیرات و تجهیزات مهمانسراها
3- نظارت و پیگیری مسائل و مشکلات مهمانسراها
4- نظارت و بازدید مستمر ازمهمانسراها
5- برنامه ریزی وساماندهی متقاضیان اسکان برحسب تاریخهای درخواست
6- مکاتبه معرفی کارکنانی که متقاضی اسکان در مهمانسراهای دانشگاههای کشور می باشند
7- نظارت وبرنامه ریزی اسکان سامانه رزرو مهمانسراهای کشور
8- انجام سایر امور محوله درحوزه وظایف سازمانی مربوط به مهمانسراها از سوی مقام ما فوق
*** سامانه رزرو غذا ***
1- پیگیری ثبت رزرو غذا کارکنانی که متقاضی ناهار جهت اضافه کار خارج از وقت اداری
2- پیگیری ثبت رزرو غذا کارکنانی که بصورت مأموریت متقاضی ناهار می باشند
3- پیگیری ثبت رزرو غذا کارگاهها و همایشها
4- بررسی و تأیید غذا متقاضیان
5- پیگیری مشکلات و نارضایتیهای کارکنان از کیفیت و نحوه توزیع غذا
6- انجام سایر امور محوله در حوزه وظایف سازمانی مربوط به رزرو غذا از سوی مقام ما فوق
شرح وظایف کارشناس امور ورزشی
1- بررسی نیازمندیهای آموزشی کارکنان و فراهم آوردن امکانات لازم برای اجرای برنامه های آموزشی ورزشی جهت کارکنان و فرزندان کارکنان
2- مسئولیت فنی و اجرایی مسابقات و نظارت بر حسن اجرای برنامه ها
3- برگزاری مسابقات و اعزامها در سطح وزارتخانه و ...
4- نظارت و برنامه ریزی جهت استفاده از سالن های ورزشی دانشگاه و مراقبت از تجهیزات ورزشی موجود
5- نظارت و ساماندهی مدرسه فوتبال شهدای دانشگاه
6- کلیات ورزش همگانی: انتخاب و عقد قرارداد با مربیان، برنامه ریزی کلاس ها، مسابقات دوستانه و اعزام ها، تعیین سرپرست، برنامه ریزی خریدها، تنخواه و ...
7- پیگیری امور مربوط به هزینه رفاهی و ورزش واحدهای تابعه دانشگاه
شرح وظایف کارشناسان امور بیمه :
1- پیگیری ، انتخاب و ارتباط با رابطین بیمه ای واحدها جهت پیگیری امور بيمه ای
2- انجام امور اجرایی و اداری خدمات بیمه تکمیلی کارکنان
3- مراجعه و هماهنگی با واحدها، سازمانها و نهادهای ذیربط جهت انجام امور بیمه ای کارکنان
4- نظارت بر عملکرد شرکت و مجری بیمه ای و نظارت بر نحوه ارائه خدمات کلیه بیمه نامه ها
5- ارائه پیشنهاد و راهکار در خصوص مسائل حوزه مربوطه بخصوص در جهت ارائه خدمات در بستر اینترنت (ارتقای ماژول بیمه ای)
6- انجام سایر امور محوله در حوزه وظایف سازمانی از سوی مقام مافوق
7- تهیه نمودار جریان فرآیند برگزاری مناقصه و ارسال به رابطین بیمه در واحد ها
***مناقصه تجمیع امور بیمه ای ***
1- جمع آوری اطلاعات مورد نیاز از معاونت بهداشتی ، معاونت درمانی ، مدیریت توسعه و سرمایه انسانی ، مدیریت آمار و فناوری اطلاعات ، مدیریت امور مالی ، مدیریت منابع فیزیکی و طرح های عمرانی ، اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث
2- ارسال نامه اعلام موافقت در خصوص تجمیع امور بیمه ای به دانشگاهها
3- جمع آوری اطلاعات مورد نیاز از دانشگاههای متقاضی شرکت کننده در تجمیع امور بیمه ای
4- بارگزاری اطلاعات دریافت شده از دانشگاه ها ، معاونت ها ، مدیریت ها و ..... در دفترچه های شماره 1 و 2
5- ویرایش اطلاعات اسناد مناقصه بر اساس آخرین تغییرات از سوی بیمه مرکزی و شرایط پیشنهادی دانشگاه و تائید مشاور امور بیمه ای
6- خرید ، بررسی و تائید بیمه نامه ها ( توسط مشاور امور بیمه ایی ) بر اساس اسناد مناقصه و بیمه نامه های صادر شده توسط برنده مناقصه
7- اعلام مراتب به حسابداری به منظور پرداخت حق بیمه ها بر اساس اسناد
***بیمه تکمیل بر درمان کارکنان***
1- پیگیری ثبت نام پرسنل(کارکنان، طرح ، هیئت علمی ،رزیدنت ها ، phd ) و افراد درجه یک (پدر ، مادر ، همسر ، فرزند) ، تائید مسئول حقوق و دستمزد واحد و تائید شرکت بیمه طرف قرارداد
2- تهیه نمودار جریان فرآیند ثبت نام پرسنل(کارکنان، هیئت علمی ،رزیدنت ها ، phd )و افراد درجه یک (پدر ، مادر ، همسر ، فرزند) و ارسال به رابطین بیمه در واحد ها
3- دسترسی به مسئولین حقوق جهت اعمال کسورات حق بیمه
4- گزارش گیری از روند مالی ، بیمه شدگان قطعی ، بیمه شدگان در دست اقدام و .... به صورت کلی و به تفکیک هر واحد
5- دسترسی به شرکت بیمه طرف قرارداد جهت بارگزاری در سامانه شرکت بیمه
6- مغایرت گیری لیست متقاضیان بیمه تکمیل بر درمان با لیست بارگزاری شده در شرکت بیمه طرف قرارداد
7- مغایرت گیری بیمه تکمیل بر درمان پایان هر ماه با مسئول حقوق هر واحد و شرکت طرف قرارداد
8- پیگیری، کنترل و نظارت بر چرخش مالی واحدهای تابعه جهت پرداخت حق بیمه ماهيانه شرکت طرف قرارداد و پرداخت خسارت به بیمه شده بر اساس اسناد مناقصه
9- تهیه نمودار جریان فرآیند دریافت معرفی نامه مراکز درمانی و دریافت هزینه های درمانی و ارسال به رابطین بیمه در واحد ها
10- تهیه فرمت خام بیمه نامه مورد نیاز بر اساس آخرین تغییرات بیمه مرکزی و شرایط پیشنهادی دانشگاه و تائید مشاور امور بیمه ای
11- ارائه گزارش کلیه بند های فوق به صورت مکتوب و به روز
*** بیمه عمر و حادثه (فوت به هر علت) پرسنل ***
1- پیگیری و ارسال لیست اولیه (نیروی انسانی و ...) پرسنل(کارکنان، هیئت علمی ،رزیدنت ها ، phd ) به شرکت بوتیا از اول دی ماه ( به صورت دستی و سیستمی ( از طرف واحد فناوری یا نیروی انسانی)
2- ارسال نامه به واحد ها و پیامک به منظور انصراف از بیمه از 15 لغایت 30 دیماه
3- مغایرت گیری (حذف لیست انصرافی ها از لیست اولیه)
4- تائید لیست توسط مسئولین حقوق و دستمزد واحد ها از 1 لغایت 5 بهمن ماه
5- بررسی لیست تائید نشده توسط مسئولین حقوق در سامانه رفاهی و تعیین تکلیف با هماهنگی نیروی انسانی توسط کارشناسان بیمه و تائید نهایی از 6 لغایت 10 بهمن ماه
6- تائید لیست نهائی توسط مسئولین حقوق و دستمزد واحدها از 10 بهمن ماه لغایت 15 بهمن ماه
7- کسر حق بیمه عمر و حادثه اختیاری توسط مسئولین حقوق و دستمزد از حقوق اسفندماه
8- مغایرت گیری لیست نهایی با لیست حقوق و دستمزد ( کسر شده از حقوق ) از 20 اسفند ماه لغایت 25 اسفند ماه
9- دسترسی به لیست متقاضیان بیمه عمر و حادثه به شرکت بیمه طرف قرارداد از 26 اسفند ماه لغایت 27 اسفندماه
10- بارگزاری لیست متقاضیان در سامانه شرکت بیمه طرف قرارداد توسط شرکت بیمه ( مجری قرارداد) از 27 اسفند لغایت 5 فروردین ماه
11- ارسال بیمه نامه عمر و حادثه اختیاری توسط شرکت بیمه طرف قرارداد از 6 فروردین ماه لغایت 10 فروردین ماه
12- کنترل و تائید بیمه نامه عمر و حادثه اختیاری توسط مشاور امور بیمه ای
13- پیگیری پرداخت حق بیمه به شرکت بیمه طرف قرارداد بر اساس اسناد مناقصه از تاریخ 25 فروردین لغایت 31 فروردین
14- مغایرت گیری حق بیمه با شرکت بیمه طرف قرارداد از تاریخ 1 اردیبهشت لغایت 10 اردیبهشت
15- اعلام فوتی و نقض عضو به منظور دریافت غرامت بیمه عمر و حادثه و پیگیری تا پرداخت غرامت
16- تهیه نمودار جریان فرآیند ثبت نام پرسنل(کارکنان، هیئت علمی ،رزیدنت ها ، phd ) و ارسال به رابطین بیمه در واحد ها
17- تهیه نمودار جریان فرآیند دریافت غرامت فوت و حادثه و ارسال به رابطین بیمه در واحد ها
18- تهیه فرمت خام بیمه نامه مورد نیاز بر اساس آخرین تغییرات بیمه مرکزی و شرایط پیشنهادی دانشگاه و تائید مشاور امور بیمه ای
19- ارائه گزارش کلیه بند های فوق به صورت مکتوب و به روز
*** مسئولیت مدنی مسئولین فنی ، رؤسا و مدیران مراکز آموزشی درمانی ، بیمارستان ها و مراکز بهداشتی درمانی***
1- پیگیری صدور بیمه نامه از مورخ 1 بهمن ماه
2- کنترل و تائید بیمه نامه بر اساس اسناد مناقصه و مبلغ حق بیمه توسط مشاور امور بیمه ای
3- برنامه ریزی و پیگیری جهت اعلام به موقع اولین گزارش یا اخطاریه شاکی به شرکت بیمه توسط واحد
4- پیگیری اخطاریه تا حصول نتیجه و ثبت تمام ابلاغیه ها و اخطاریه ها
5- پیگیری ارسال رای نهایی توسط واحد به شرکت بیمه و پیگیری پرداخت خسارت به صورت مکتوب به همراه مفاصا حساب
6- تهیه نمودار جریان فرآیند نحوه رسیدگی و پرداخت خسارت و ارسال به رابطین بیمه در واحد ها
7- تهیه فرمت خام بیمه نامه مورد نیاز بر اساس آخرین تغییرات بیمه مرکزی و شرایط پیشنهادی دانشگاه و تائید مشاور امور بیمه ای
8- ارائه گزارش کلیه بند های فوق به صورت مکتوب و به روز ( اطلاعات شاکی و مسئول فنی و ...، واحد مربوطه ، موضوع حادثه، تاریخ حادثه ، مرحله طی شده، مبلغ خسارت قطعی، تاریخ پرداخت و مفاصا حساب)
***مسئولیت مدنی جامع کارفرما در مقابل کارکنان و اشخاص ثالث***
1- پیگیری صدور بیمه نامه از مورخ ا بهمن ماه
2- کنترل و تائید بیمه نامه بر اساس اسناد مناقصه و مبلغ حق بیمه توسط مشاور امور بیمه ای
3- اعلام خسارت به بیمه گر (5 روز کاری) و به صورت مصداقی و موردی تا پس از صدور اولین رای توسط مراجع ذیصلاح
4- دریافت و ثبت گزارش حادثه از لحظه وقوع تا پرداخت خسارت
5- پیگیری جهت پرداخت خسارت پس از تحویل مدارک 20 روز
6- پیگیری جهت دریافت و تسویه خسارت قبل از صدور رای از سوی مراجع قانونی، چنانچه مسئولیت بیمه گزار توسط مراجع ذیصلاح یا بیمه گر محرز
7- تهیه نمودار جریان فرآیند نحوه رسیدگی و پرداخت خسارت و ارسال به رابطین بیمه در واحد ها
8- تهیه فرمت خام بیمه نامه مورد نیاز بر اساس آخرین تغییرات بیمه مرکزی و شرایط پیشنهادی دانشگاه و تائید مشاور امور بیمه ای
9- ارائه گزارش کلیه بند های فوق به صورت مکتوب و به روز
***مسئولیت مدنی عمومی برگزارکنندگان تورهای زیارتی، سیاحتی، علمی و ورزشی ***
1- پیگیری صدور بیمه نامه از مورخ1 بهمن ماه
2- کنترل و تائید بیمه نامه بر اساس اسناد مناقصه و مبلغ حق بیمه توسط مشاور امور بیمه ای
3- پیگیری ارسال به موقع نامه به همراه لیست پیوست برای بیمه نامه تور ها حداکثر تا پایان روز سه شنبه هر هفته به واحد بیمه
4- ارسال و دریافت تائیدیه نامه دریافت بیمه نامه معتبر از شرکت بیمه طرف قرارداد
5- دریافت ، بررسی ، تائید و ثبت بیمه نامه های صادره
6- تهیه نمودار جریان فرآیند دریافت بیمه نامه و ارسال به رابطین بیمه در واحد ها
7- تهیه نمودار جریان فرآیند نحوه رسیدگی و پرداخت خسارت و ارسال به رابطین بیمه در واحد ها
8- تهیه فرمت خام بیمه نامه مورد نیاز بر اساس آخرین تغییرات بیمه مرکزی و شرایط پیشنهادی دانشگاه و تائید مشاور امور بیمه ای
9- ارائه گزارش کلیه بند های فوق به صورت مکتوب و به روز
***آتش سوزی و خطرات تبعی اموال و دارایی ها ***
1- پیگیری صدور بیمه نامه از مورخ 1 بهمن ماه
2- کنترل و تائید بیمه نامه بر اساس اسناد مناقصه و مبلغ حق بیمه توسط مشاور امور بیمه ای
3- ارسال گزارش آتش سوزی و خطرات تبعی به شرکت بیمه طرف قرارداد (اعلام حادثه، صورتجلسه آتشفشانی، صورتجلسه نیروی انتظامی، در صورت جر گزارش اورژانس، برآورد میزان خسارت به همراه لیست اموال، صورتجلسه کارشناسان بیمه)
4- پیگیری تا پرداخت خسارت و دریافت مفاصا حساب
5- تهیه نمودار جریان فرآیند نحوه رسیدگی و پرداخت خسارت و ارسال به رابطین بیمه در واحد ها
6- تهیه فرمت خام بیمه نامه مورد نیاز بر اساس آخرین تغییرات بیمه مرکزی و شرایط پیشنهادی دانشگاه و تائید مشاور امور بیمه ای
7- ارائه گزارش کلیه بند های فوق به صورت مکتوب و به روز
***مسئولیت مدنی حرفه ای پزشکان و پیراپزشکان***
1- پیگیری صدور بیمه نامه از مورخ ا بهمن ماه
2- کنترل و تائید بیمه نامه بر اساس اسناد مناقصه و مبلغ حق بیمه توسط مشاور امور بیمه ای
3- دریافت و ثبت بیمه نامه مسئولیت مدنی حرفه ای پزشکان و پیراپزشکان به تفکیک واحد توسط رابطین بیمه ای و ارسال لیست بیمه نامه های صادره
4- تهیه نمودار جریان فرآیند نحوه رسیدگی و پرداخت خسارت و ارسال به رابطین بیمه در واحد ها
5- تهیه فرمت خام بیمه نامه مورد نیاز بر اساس آخرین تغییرات بیمه مرکزی و شرایط پیشنهادی دانشگاه و تائید مشاور امور بیمه ای
6- ارائه گزارش کلیه بند های فوق به صورت مکتوب و به روز (تعداد کل پزشکان ، تعداد کل پیراپزشکان ، تعداد بیمه نامه های صادره به تفکیک حرفه، رسته ، اعتبار بیمه نامه ، شرکت بیمه ، مبلغ حق بیمه)
*** شخص ثالث و حوادث سرنشین و بیمه نامه بدنه خودروهای متعلق به دانشگاه ***
1- پیگیری صدور بیمه نامه از مورخ ا تیر ماه
2- کنترل و تائید بیمه نامه بر اساس اسناد مناقصه و مبلغ حق بیمه توسط مشاور امور بیمه ای
3- تهیه لیست خودروها و ثبت اطلاعات خودرو و بیمه نامه شخص ثالث و بروزرسانی هر سه ماه
4- تهیه لیست خودروها و ثبت اطلاعات خودرو و بیمه نامه بدنه و بروزرسانی هر سه ماه
5- برنامه ریزی ، مکاتبه به منظور بازدید خودروها و اخذ بیمه نامه از شرکت طرف قرارداد
6- بررسی بیمه نامه و پیگیری پرداخت حق بیمه بدنه و ثالث خودرو های سازمان از واحد مربوطه
7- پیگیری خسارت حادثه احتمالی از لحظه وقوع حادثه تا دریافت غرامت به صورت مکتوب به همراه مفاصا حساب
8- تهیه نمودار جریان فرآیند نحوه رسیدگی و پرداخت خسارت و ارسال به رابطین بیمه در واحد ها
9- تهیه فرمت خام بیمه نامه مورد نیاز بر اساس آخرین تغییرات بیمه مرکزی و شرایط پیشنهادی دانشگاه و تائید مشاور امور بیمه ای
10- ارائه گزارش کلیه بند های فوق به صورت مکتوب و به روز
*** بیمه مسئولیت پیمانکاران ***
1- پیگیری صدور بیمه نامه توسط پیمانکار
2- نمونه بیمه نامه بر اساس اسناد مناقصه و تائید توسط مشاور امور بیمه ای
3- تهیه لیست شرکت های طرف قرارداد و ثبت اطلاعات کلیه قرارداد
4- پیگیری به منظور دریافت بیمه نامه معتبر از شرکت طرف قرارداد
5- بررسی و تائید بیمه نامه پیمانکاران دانشگاه بر اساس چک لیست
6- پیگیری جهت اعلام گزارش حادثه حداکثر پنج روز توسط پیمانکار به شرکت بیمه و رونوشت به مدیریت پشتیبانی
7- پیگیری گزارش کارشناس اداره کار و میزان قصور طرفین و ارسال گزارش آن به مدیریت پشتیبانی
8- دریافت و ثبت گزارش حادثه از لحظه وقوع تا پرداخت خسارت
9- تهیه نمودار جریان فرآیند نحوه رسیدگی و پرداخت خسارت و ارسال به رابطین بیمه در واحد ها
10- تهیه فرمت خام بیمه نامه مورد نیاز بر اساس آخرین تغییرات بیمه مرکزی و شرایط پیشنهادی دانشگاه و تائید مشاور امور بیمه ای
11- ارائه گزارش کلیه بند های فوق به صورت مکتوب و به روز