۱۴۰۳ سه شنبه ۲۸ فروردين
تاریخ ایجاد: ۱۳۹۷ جمعه ۳ فروردين   تاریخ بروزرسانی: ۱۴۰۲ شنبه ۱۳ خرداد   

  

 مهندس محمد حسین ایرانمنش

  

مدیر دفتر نظارت بر طرح های عمرانی

 

31325625

 

                                        

 

 

 

شرح وظایف

 

۱- تهيه نقشه هاي پروژه هاي دانشگاه اعم از نقشه هاي تيپ و خاص ( فلزي و بتني)

 

۲- نظارت محلي و نظارت عاليه كليه پروژه هاي استاني و ملي

 

۳- برآورد هزينه پروژه ها قبل از شروع

 

۴- تشكيل جلسات مناقصه و دعوت از پيمانكاران رتبه بندي شده

 

۵- تهيه پيش نويس قرارداد پروژه هاي عمراني

 

۶- رسيدگي به صورت وضعيت ،تعديل و مابه التفاوت پروژه هاي دانشگاه و تنظيم اجازه پرداخت مربوطه

 

۷- نظارت، بررسي وتاييد اسناد پروژه هاي اماني كه توسط شبكه هاي مختلف استان انجام ميشود.

 

۸- تهيه نقشه و نظارت پروژه هايي كه توسط افراد نيكوكار اجرا ميگردد و راهنمايي و همكاري با ايشان

 

۹- پيگيري و نظارت براجراي پروژه هاي تعميراتي شامل تعميرات اساسي بيمارستانها ، دانشكده ها ، خوابگاهها ، خانه هاي بهداشت ،

 

مراكز بهداشتي درماني روستايي و شهري ، اورژانس ها و .........

 
۱۰-كارشناسي و اظهار نظر در كليه امور فني دانشگاه اعم از ساختماني و تاسيساتي  
 
 

           مدیریت فنی و وظایف در حال انجام

 

 

۱- برنامه ريزي ،هماهنگي و اجراي برنامه هاي موثر در جهت احداث، تعمير و تغيير كاربري فضاهاي فيزيكي در سطح استان

 

۱-۱- هماهنگي درون و برون سازماني بين واحدهاي مرتبط جهت اجراي مطلوب پروژه ها

 

۲-۱- برنامه ريزي منظم جهت كنترل پروژه ها واعتبارات

 

۳-۱- شناسايي راهكارهاي ممكن به منظور بهينه سازي مصرف سوخت

 

۴-۱- تهيه طرح ،نقشه و دستورالعملهاي فني در خصوص احداث ، توسعه و تغيير كاربري

 

۵-۱- نظارت مستمر و عاليه بر روند اجراي پروژه هاي مصوب ساليانه

 

۶-۱-افزايش توان علمي پرسنل مديريت فني  

 

۲- مديريت منابع فيزيكي براي حفظ و نگهداري ساختمانها و تاسيسات دانشگاه

 

۲-۱- تهيه شناسنامه فني منابع فيزيكي موجود

 

۲-۲- برآورد اعتبار مورد نياز براي تعميرات واحدها

 

۲-۳- تهيه دستور العمل هاي فني و نقشه هاي مورد نياز براي هرگونه عمليات عمراني

 

۲-۴- بازديدهاي دوره اي از مراحل انجام كار

 

۲-۵- تعامل با مسئولين بين واحد هاي درون سازماني

 

۲-۶- تائيد درخواستها و گواهي انجام كار

 

۲-۷- تهيه چك ليستهاي نظارتي

 

۲-۸- هماهنگي لازم با مديريت بودجه و مالي به منظور تامين اعتبار مورد نياز پروژه

 

۲-۹-مشاوره امور فني ساختمان و تاسيسات

 

۲-۱۰- برگزاري جلسات هفتگي با كاركنان

 

۳- مديريت منابع فيزيكي براي احداث ساختمانها و تاسيسات مورد نياز دانشگاه

 

۳-۱- تهيه كليه طرحها ، نقشه ها و دستور العمل هاي فني

 

۳-۲- متره و برآورد حجم عمليات و اعتبار مورد نياز پروژه

 

۳-۳- برگزاري تشريفات مناقصه و انتخاب پيمانكار توسط مدير فني دانشگاه

 

۳-۴- رسيدگي به صورت وضعيت ها و مطالبات پيمانكاران

 

۳-۵- نظارت بر اجراي عمليات از شروع تا تحويل موقت

 

۳-۶- شركت در كميسيون هاي تحويل موقت و قطعي پروژ ها

 

۳-۷- مشاوره امور فني ساختمان و تاسيسات

 

۳-۸- تهيه گزارشهاي آماري و انعكاس به مراجع ذيربط

 

۳-۹-شركت در كميسيون هاي تحويل پروژه هايي كه توسط سازمان مسكن و شهرسازي احداث ميگردند

 

۳-۱۰- تهيه طرحها،نقشه ها  و دستور العمل هاي فني مورد نياز پروژ هايي كه توسط خيرين احداث ميگردند.

 

۳-۱۱- نظارت بر اجراي پروژ ه هايي كه توسط خيرين ساخته ميشود.

 

۳-۱۲- اجراي دستور العمل ها و ابلاغيه هاي فني منتشره از مراجع ذيصلاح

 

۳-۱۳- تهيه فرمت كليه قراردادهاي مورد نياز

 

۳-۱۴- مكاتبات لازم در خصوص اعلام پروژه هاي قابل بهره برداري در مناسبت هاي ويژه به مراجع ذيربط

 

۳-۱۵- شركت در كميسيون مناقصات و معاملات دانشگاه جهت انتخاب پيمانكار ذيصلاح